Kā mērīt atdevi sociālajos medijos?

Vakardienas rakstā par sociālajiem medijiem manas divas galvenās domas bija par to, ka ir jābūt ļoti pacietīgam, lai sociālie mediju sniegtu atdevi, kā arī, ka mēs īsti nezinām, kas ir šo mediju reālie patērētāji.

Šodien gribu padalīties ar kādu, manuprāt, ļoti  interesantu instrumentu, ar kā palīdzību var mērīt atdevi un reakcijas no sociālajiem medijiem. Tikai ir viens nosacījums – mērījumus var veikt tikai tad, kad pirms tam ir pacietīgi pastrādāts, veidojot komunikāciju.

Informāciju, kā  un ko mērīt atradīsi šeit

Advertisements

Par ilzeberzina
Mārketings & Komunikācija & Uzņēmuma vadība

Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s

%d bloggers like this: