Sociālo mediju un televīzijas patērētāju korelācijas saskaņā ar vecumu

Jaunākie pētījumi liecina, ka sociālo mediju izmantošana ASV turpina pieaugt. Kā liecina dati, jo gados jaunāks mediju patērētājs, jo lielāka varbūtība, ka tam ir profils kādā sociālā tīklā.

Savukārt, pētījums par attiecību starp sociālo tīklu un TV lietotājiem ASV, parāda, ka, jo lielāks vecums, jo priekšroka tiek dota TV, un pretēji, jo jaunāks, jo internetam.

Savukārt cits pētījums, aptaujājot 1000 ASV patērētājus ir parādījis, ka priekšroka tiek dota TV skatīšanai online.

Savukārt, šādi izskatās viedoklis par to, vai turpmāk izmantot TV nodrošinātāju pakalpojumus

Advertisements

Par ilzeberzina
Mārketings & Komunikācija & Uzņēmuma vadība

Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s

%d bloggers like this: