Korporatīvā reputācija ir svarīgāka kā finanšu rādītāji

Edelman –  viena no pasaules lielajām PR kompānijām  jau 10. gadu veic  Edelman Trust Barometer (uzticības un ticamības) pētījumu, kurā tiek taujāts sabiedrības viedoklis  par dažādiem ar uzticību saistītiem jautājumiem. 2010. gada ASV apkopotie dati rāda, ka uzticība uzņēmuma reputācijai ir svarīgāka kā tās finanšu rādītāji.

Aptauja arī rāda, ka dažādu ekspertu viedokļi ir uzticamākais informācijas avots, savukārt viszemākais reitings ir uzņēmuma reklāmai (17%) un sociālajiem tīkliem (19%). Taču visai augstu vērtību sabiedrība piešķir sarunām ar uzņēmuma darbiniekiem (41%), rakstiem biznesa literatūrā (44%) un ziņām radio (38%).

Pilnīga atskaite par šī pētījuma rezultātiem ir atrodama

http://www.scribd.com/full/26268655?access_key=key-1ovbgbpawooot3hnsz3u

Advertisements

Par ilzeberzina
Mārketings & Komunikācija & Uzņēmuma vadība

2 Responses to Korporatīvā reputācija ir svarīgāka kā finanšu rādītāji

  1. These are genuinely impressive ideas in concerning blogging.
    You have touched some good things here. Any way keep
    up wrinting.

  2. Haley says:

    Undeniably consider that that you stated. Your favourite justification seemed to be on the net the simplest factor to be mindful of.
    I say to you, I definitely get annoyed while other people
    think about issues that they just don’t recognize about. You controlled to hit the nail upon the top and also defined out the whole thing with no need side effect , other people can take a signal. Will likely be again to get more. Thank you

Komentēt

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Mainīt )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Mainīt )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Mainīt )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Mainīt )

Connecting to %s

%d bloggers like this: