Esi noguris lasīt, iedzer tasi Starbucks kafijas un pievienojies pasaulei

Šis video ir tapis 2009. gada 7. decembrī, kad vienlaikus visā pasaulē Starbucks aicināja visus dziedāt vienu dziesmu, lai pievērstu uzmanību AIDS problēmai Āfrikā.

Starbucks ir mans mīļākais kafejnīcu tīkls pasaulē. Ņujorka, Londona, Berlīne vai jebkāda cita vieta pasaulē. Es nekad neaizbraucu prom no vietas, kur ir Starbucks bez izbaudītas atmosfēras un kafijas tases.

Tas ir arī ļoti interesants biznesa stāsts ar tā veiksmes un neveiksmju gadiem. Kādreiz man Starbucks associējās ar dzērienu, ko paņem pa ceļam uz darbu Londonas biroja klerks, vai arī tā ir vieta, kur Ņujorkas tūristam atvilkt elpu. Starp citu, mani novērojumi Amerikā bija tādi, ka, jo tālāk no NYC, jo sliktāka kafija. Un Starbucks ir saliņa jebkurā ASV vietā, kur vienmēr ir fantastiska kafija.

Redzot šos video, man ir jādomā, ka Starbucks ir sācis uzrunāt gados krietni jaunāku auditoriju.

Nedaudz ar Valentīndienas un mīlestības piesitienu

Par ilzeberzina
Mārketings & Komunikācija & Uzņēmuma vadība

Komentēt

